کرنل رسمی اندروید 4 ( روت شده+ریکاوری + ساپورت init.d + ساپورت پارتیشن دوم)
آموزش ها و نرم افزارهای موبایل
وبلاگی برای آموزشهای موبایل
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید
نويسندگان

این کرنل فوق العاده که برگرفته از کرنل رسمی هستش وبه راحتی تمام قابلیتها رو براتون به ارمغان میاره

نیازمندیها:

بوت لودر آنلاک

usb deboging فعال

کرنل قرار داده شده روت شده هستش ودیگه نیاز مجدد به روت کردن نداره

http://www.mediafire.com/?g94m9kgpsy0xe3v



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت19:21---24 دی 1391
سلام

میشه فلش کردن این رامو با فلش تولز توضیح بدید
پاسخ:سلام دوست عزیز در سوالات دوستان سوال شما قبلا مطرح شده به سوالات قبل مراجعه کنین تا به جوابتون برسین


یاسر
ساعت13:36---20 دی 1391
سلام آقا رامین

چطوری ؟

چه خبرا؟

این کرنل برا 587 هم کار میکنه؟
پاسخ: سلام بله کار میکنه


sasan
ساعت18:06---6 آبان 1391
سلام

میشه اینو تو لایو نصب کنیم.
پاسخ: بله این کرنل مخصوص لایو هستش


بهزاد
ساعت12:23---26 مهر 1391
اقا رامین لطفا راهنماییم کنید.

من رام 2.3.4رسمی برای لایو که تو سایت گذاشتین رو نصب کردم میخواستم روتش کنم ولی نمیشه با همون نرم افزاری که تو سایت گذاشتین اول کرنلی رسمی که روت داره فلش زدم ولی بعدش رام پاک میشه و هیچی نمیاد ریکاوری هم وقتی قبلش کرنلو فلش میزنم وبعد نصبش میکنم ریبوت که میشه صفحه سیاه هست.خواهشا کمکم کنین میخوام رام real icdرو نصب کنم .
پاسخ: دوست عزیز من رامهای کاستوم رو کم قرار میدم چون پایداری خوبی ندارن وتوسط افراد معمولی دستکاری شدن وپیشنهادم میکنم که رام کاستوم نصب نکنی لاقل خودم قبلا تجربه مشکلاتش وباگهاش رو داشتم.رام رسمی موجود در سایت که برای آندرویید4 هم هست رو دانلود وفلاش کن وبعد کرنل کاستوم موجود رو از فست بوت نصب کن وسراغ رام کاستوم هم مطلقا نرو!


بهزاد
ساعت1:39---26 مهر 1391
سلام اقا رامین


توروخدا جوابمون روبده


من اندروید 4رو گوشیم هست میخواستم رام real icsرو روی گوشیم نصب کنم گوشیمم روت نیست ایا لازمه که روتش کنم چون با این کرنل فلشش میکنم یا همین کرنل روتش میکنه?


معذرت میخوام من برا نصب این اول گوشیمو با این کرنل و نرم افزار Quik imgفلش کردم وقتی روشنش کردم صفحش سیاه بود بعد نصب ریکاوری که تو سایت گذاشتین رو انجام دادم وقتی ریبوت شد بازم صفحه سیاه بود هر چی هم دکمه ولوم رو زدم چیزی نیومد لطفا راهنماییم کن بازم معذرت میخوام.
پاسخ: بهزاد جان بابت دیر جواب دادنم عذر میخوام در پست قبلی پاسخ دادم نگران نباش


محمد
ساعت20:11---4 شهريور 1391
سلام رامین خانپاسخ: سلام این بیلد فکر نکنم برای همه گوشیها باشه چون شرکت سونی اعلام کرد برای آرک اس شاید ارائه بشه وباید بگم هر کرنل مخصوص همون ورژن هست وامکان داره گوشی هنگ کنه وکلا بالا نیاد

alireza
ساعت14:00---18 مرداد 1391
سلام اقا رامین من تازه واردم میشه بگید



usb deboging فعال



یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: سلام من به همه کاربرای سایت گفتم که سوالات اینچنینی رو در بخش خودش مطرح کنن کاری که شما انجام ندادی! سوالات از این قبیل رو در بخش سوالات کاربران یا بازدیدکنندگان ارسال کنین تا بدونی کجا به جوابت برسی.مگه اینکه سوال مربوط به همون پست باشه ممنون درباره چیزیکه گفتی یعنی اشکال زدایی یو اس بی که در مواقعی مثل روت کردن و اتصال به کامپیوتر به کار میاد وبهتر اینه که فعال باشه و وظیفه دازه زمانی که شما کابل رو بدون اجکت کردن از سیستم جدا میکنی نقص احتمالی یو اس بی رو برطرف میکنه


206
ساعت8:18---16 مرداد 1391
ممنون

206
ساعت22:04---15 مرداد 1391
سلام آقا رامین

میخواستم بدونم این کرنل خوبه یا KRsH Kernel ICS

؟

ممنون
پاسخ: هر 2 خوبن اما این کرنل دیگه نیاز به روت شدن نداره وخودش روت به همراه داره من همین رو پیشنهاد میکنم


yousef
ساعت12:55---15 مرداد 1391
سلام با فلاش تولزنصب کنیم یا QuikIMG
پاسخ: با هر 2 میتونی دوست عزیز فقط باید تو حالت فست بوت باشه اما راحتترش دومی هست ووفلاش تولز کمی واسشما شاید گیج کننده باشه


saber
ساعت13:08---14 مرداد 1391
salam

in kornel vase neo v nasb mishe?
پاسخ: خیر بنده گفتم که برای لایو هست!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش سونی اریکسون و اخبار موبایل و آدرس mobilkade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 746
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 254
تعداد آنلاین : 1